"Één betaalbaar, eenvoudig en compleet pakket voor regulier en containertransport. Van Planbord naar facturatie."

EasyTrip is in 2012 ontstaan op verzoek van Piet Hoogendijk van Piet Hoogendijk Transport in Krimpen aan de Lek. Piet werkte met verschillende Excel-bestanden en Word-documenten om alle ritten vast te leggen, CMR's te maken en te factureren. Hij zocht naar een betaalbare oplossing in één systeem. Ook het vaak driedubbel vastleggen van gegevens was een doorn in het oog en zorgde vaak voor fouten.

Sinds 2012 is er veel veranderd aan EasyTrip en is het systeem uitgegroeid tot een compleet pakket dat grote en kleine transportbedrijven graag gebruiken. Samen met de gebruikers wordt EasyTrip nog steeds uitgebreid. Door onze nauwe samenwerking kunnen wij steeds nieuwe ideeën uitwerken en toevoegen.

Plannen

Uitgebreid planbord met verschillende rapportages, naar eigen wens in te vullen

  • Uitgebreid planbord met kleurmeldingen, naar eigen wens in te richten
  • Rapportages, waaronder ADR-jaarlijsten
  • Splitsen van ritten en apart in te plannen
  • Aansturen van chauffeurs en charters met transportopdrachten en CMR's

Boekhouding

Vastleggen van prijsafspraken, opstellen van facturen en weekoverzichten.

  • Vastleggen prijsafspraken
  • Opstellen offertes en complete facturen
  • Automatische opbouw van weekoverzichten voor charters
  • Digitaal dossier om al uw documenten betreffende het transport op te slaan

Koppelingen

Door onze nauwe samenwerking kunnen systemen gemakkelijk gekoppeld worden.

  • Portbase voor het voormelden van containers, import- en exportdocumenten
  • Boxreload, Rietveld en EasyTrack
  • TomTom Fleet Management
  • Koppeling eigen boekhouding mogelijk

Installatie

In de cloud, overal bereikbaar, inclusief service, updates en backup.

  • In de cloud. Overal bereikbaar, inclusief service, updates en backup.
  • € 169,- per maand en € 39,- per maand per gebruiker.
  • Als compleet pakket bij u op kantoor door ons geïnstalleerd voor € 4.675,-.
  • Service en updates voor € 467,50 per jaar
TOP